Новини

«Вогонь: добро чи зло»
dscn9153 dscn9155 dscn9156

 Метою класної години було повторити все, що учні знають про вогонь, його наслідки, користь і шкоду. Повторити правила техніки безпеки при користуванні сірниками та електроприладами. Розвивати мислення, пам’ять, увагу, вміння робити власні висновки, самостійність. Виховувати дисциплінованість, культуру поведінки, повагу до професії пожежника.
Найбільше сподобалися ті завдання, які учні готували вдома самостійно та з задоволенням були помічниками вчителя. Шестикласники вже добре знають як попереджувати  пожежі та як діяти при виклику пожежної бригади.
Діти робили висновки, працювали в групах і парах, застосували креативні здібності,  були організованими та відповідальними, показували, що треба робити під час нестандартних ситуацій, що викликає бажання залишитись живим і здоровим, не піддаватися паніці. Мети було досягнуто.

Привітання з нагоди Дня вчителя
img_6508

Олімпійський урок
VLUU L110, M110 / Samsung L110, M110 75496

7 вересня 2015 року на класній годині з п’ятикласниками класним керівником Онойченко Т.О. був проведений урок на Олімпійську тему «Стародавні олімпійські ігри», де діти дізналися про виникнення Олімпійських ігор: де вони зародилися, на честь кого проводилися, хто був першим переможцем, які проводилися змагання, хто міг змагатися в змаганнях. А на завершення уроку було задано дітям питання на засвоєння теми, а також на розуміння дітьми поняття «Олімпійські ігри»

Проведення ДПА в початковій школі у 2015 році (4 клас)

Державна підсумкова атестація учнів 4-х класів (початкова школа) проводиться відповідно доПоложення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року та наказу МОН "Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році".

У 2015 році державна підсумкова атестація учнів 4-х класів проводиться з трьох предметів: української мови, читання та математики, у період з 12 по 21 травня.

У 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів атестація проводитиметься у формі підсумкових контрольних робіт. У загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин крім атестації з української мови (мова і читання) атестації можуть підлягати результати навчальної діяльності учнів з мови навчання (мова і читання).

У школах (класах), у яких вивчення предметів здійснюється мовами національних меншин чи іноземними мовами, атестація може складатися мовою вивчення предмета.

Кожна підсумкова контрольна робота проводиться відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

На проведення підсумкової контрольної роботи відводиться 1 академічна година (один урок): 5 хв. – на пояснення змісту роботи та інструкції щодо її виконання і 35 хв. – на її виконання. Тексти підсумкової контрольної роботи вчитель записує до початку уроку на дошці або заздалегідь друкує на окремих аркушах і перед уроком роздає кожному учневі (учениці).

Бали за атестацію з української мови (мова і читання) та математики виставляються у класному журналі під датою її проведення. На правій сторінці класного журналу у розділі "Зміст уроку" здійснюється запис "Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація".

Результати атестації у 4 класі з української мови (мова і читання) та математики не враховується при виставленні річних оцінок.

Зміст завдань для підсумкових контрольних робіт формується відповідно до державних вимог щодо навчальних досягнень, визначених Програмами для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи ( – К. : Початкова школа, 2006; 2007; Программы для средней образовательной школы с русским языком обучения. 1-4 классы. - К.: Початкова школа, 2006; Програма «Українська мова» для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів з румунською, молдовською та угорською мовами навчання – Чернівці: Букрек, 2007).

Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються вчителем початкових класів, погоджуються педагогічною радою та затверджуються керівником навчального закладу. Зміст підсумкової контрольної роботи для атестації з української мови (мови навчання) може формуватись з тексту для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь і завдань до тексту: творчого на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь та завдань для перевірки мовних знань.

Визначенню рівня навчальних досягнень з української мови (мови навчання) підлягають мовні знання з усіх розділів початкового курсу української мови (мови навчання): мовленнєві (вміння будувати зв’язний текст, використовувати засоби виразності мови, висловлювати власну думку) і правописні уміння учнів.

Зміст підсумкової контрольної роботи для атестації з читання може формуватись з тексту для читання мовчки для перевірки сформованості навичок читання, завдань до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного, уміння працювати з текстом і творчого на побудову висловлювання власної думки до змісту прочитаного. Визначенню рівня навчальних досягнень учнів з читання підлягають сформованість навичок читання і розуміння змісту прочитаного тексту.

Підсумковому визначенню рівня навчальних досягнень з математики підлягають сформованість знань і умінь відповідно до таких змістових компонентів навчального матеріалу: натуральні числа, арифметичні дії з натуральними числами; задачі; числові вирази; частини; величини; геометричні фігури; вимірювання величин.

Зміст атестації у формі підсумкової контрольної роботи рекомендується формувати з таких завдань: складеної задачі на 3 дії; виразу з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками); на порівняння і перетворення величин; знаходження частини від числа; застосування геометричного матеріалу.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року 
"Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році".

ПОБАЖАННЯ ВОЇНАМ АТО
IMG_3950

До 200-річчя з народження Тараса Шевченка

 Наше фото Свято Шевченка

До 200-річчя з народження Тараса Шевченка силами учнів 3 класу за сприяння класного керівника Киценко Вікторії Вікторівни та вчителя початкових класів Корнети Наталії Миколаївни було проведено свято «Тарас Шевченко – майстер українського слова». Метою свята було: розвивати інтерес учнів до видатних діячів української літератури; розширювати знання про життя і творчість Т.Г.Шевченка,  показати, як шанують його  в наших домівках і в світі; вправляти учнів у виразному читанні творів напам’ять; викликати бажання читати «Кобзаря»; виховувати гордість за український народ, за його минуле.

В рамках тижня здоров’я між командами «Молоді спортсмени 3 класу» та «Тайфун 4 класу» відбулися шкільні спортивні змагання.
Було проведено такі конкурси та естафети:
1. Естафета «Партнери»
2. Гра-естафета зі скакалкою
3. Естафета «Передав - сідай»
4. Конкурс «Наше здоров’я в наших руках»
5. Естафета «Гонки м’ячів»
6. Гра-естафета «Ведення м’яча»
Болільники теж не залишались пасивними та прийняли участь в іграх, для них було проведено естафети: «Допоможи білочці» та «Найспритніший болільник».
За підсумками змагань перемогла команда «Тайфун 4-го класу». Журі у складі: заступник  директора з виховної роботи Потураєва І.В. та вчитель початкових класів Бузуляк З.Б. відзначили вміння четвертокласників працювати разом, наявність творчого підходу до виконання поставлених завдань, надання взаємодопомоги та підтримки під час змагань.

 

Вітаємо переможців!!!

 

Бажаємо «Молодим спортсменам 3 класу» набиратися сили та перемогти наступного року!


3клас-новини
3 клас-новини
125

Єдина родина в центрі України

21 листопада в нашому класі відбувся регіональний урок «Єдина родина в центрі України» на тему «Толерантність – це взаєморозуміння». Ми вчилися бути толерантними, тобто  бути терпимими до інших, не схожих на нас людей, подій, традиці...

Толерантність – це терпимість,
Кожен має розуміти,
Що без неї дуже важко
Нам у цьому світі жити.
Бо не кожному дано
Добре грати в доміно.
І не кожен може з нас
Бути щедрим повсякчас.
Стан здоров’я різний маєм,
Кожен любить щось своє,
Різна в нас національність,
Всі ми є такі, як є.
Ми такі різні! Ми усі рівні!
Час пройшов весело: ми грали в ігри, працювали в парах та групах, розгадували кросворд. Найбільше всім сподобалася гра «Біла ворона».

Учні розділилися  на 2  рівних групи (котенята, жабенята), вчителька  повідомила кожному на вушко одну з 2-х тварин. Одному з учнів повідомляється слово «ворона». Всі учні встали і вийшли на «галявинку», де мали не говорити, а тільки вимовляти звуки, які створюють ці тварини. За звуками учні об’єдналися у дві команди, знаходячи «своїх». Після чого кожен відповів на запитання вчителя «Як ви знайшли «своїх»?». А потім вияснили у дитини-«ворони»:
-         Чому на тебе ніхто не звертав уваги?
-         Чи важко було почуватися «білою вороною», відокремленою  від усіх?
-         Діти, чому ви не звертали на нього уваги?
-         Чи хотіли б ви опинитись на місці «білої ворони»? Чому?
-         А чи бувають « білі ворони» серед людей?
-         Як ви тепер будете ставитись до таких людей?
Діти зробили висновок: Якщо людина вирізняється з-поміж інших, якщо вона не схожа на нас або більшість тих, кого ми знаємо, - це не значить, що вона погана. Будьмо готові до того, що всі люди різні – не кращі й не гірші, а просто різні. Треба сприймати людей такими, якими вони є, не намагатися змінити в них те, що нам не подобається.
Є надія, що урок пройшов через серця вихованців та залишив добрий «слід» толерантності!



Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *