Основи здоров’я та природознавства

Завдання із основ здоров‘я. 3 клас

  1. Поведінка дитини в автономній ситуації на природі ( якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу) . Опрацювати сторінки 115-120 (усно).
  2. Характер і здоров‘я. Визначення рис власного характеру. Опрацювати сторінки 121 – 124( усно).
  3. Самооцінка характеру. Практична робота «Здоровим бути модно!». Завдання: написати казку, створити малюнок, плакат або написати виступ  (на вибір) про здоровий спосіб життя.
  4. Доброзичливість і здоров‘я людини. Повторити матеріал сторінки 121-124, запитання на сторінці 124 (відповісти усно).

Завдання із основ здоров‘я. 4 клас

  1. Безпека руху пішоходів. Опрацювати сторінки 106-108 (усно).
  2. Сигнали регулювання дорожнього руху. Опрацювати сторінки 108-110 (усно).
  3. Види перехресть. Рух майданами. Опрацювати параграф 24. Записати у зошит правила на сторінці 111.
  4. Дорожньо-транспортні пригоди. Групи дорожніх знаків. Опрацювати параграф 25. Зобразити знаки у зошиті (сторінка 117).

Завдання з природознавства. 5 клас.

  1. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Параграф 39 ( опрацювати); завдання №3, 4 письмово (сторінка 171).
  2. Наземно-повітряне середовище життя організмів. Параграф 40 (опрацювати); завдання №1 письмово (сторінка176).
  3. Водне середовище життя організмів. Параграф 41 (опрацювати); завдання № 2 письмово (сторінка 180).
  4. Грунтове середовище життя організмів. Параграф 42 (опрацювати); відповісти усно на запитання після параграфа ( сторінка 184).
  5. Взаємозв‘язки між організмами. Співіснування і угруповування організмів. Параграф 43 (опрацювати); виписати правила по тексту (сторінка 185-187).

Завдання із основ здоров‘я. 5 клас

  1. Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Опрацювати сторінки 122-130, на сторінці 122 опрацювати таблицю та замалювати в зошит.
  2. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Опрацювати сторінки 130- 132. Завдання №5,6 письмово.
  3. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. Опрацювати параграф 24, записати в зошит «Правила обачності» (сторінка 141).

Завдання із основ здоров‘я. 6 клас

  1. Способи протидії агресії та насиллю в підлітковому середовищі. Опрацювати параграф 23-25. Відповісти на запитання письмово:Сторінка 133, завдання №2.
  1. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Опрацювати параграф 45, завдання на сторінці 148 (усно).
  2. Безпека при користуванні засобами побутової хімії. Опрацювати сторінки 150-151, «Підсумки» записати у зошит.
  3. Причини виникнення пожеж. Опрацювати параграф 27, письмово у зошити скласти схему евакуації з власного будинку. 

Завдання із основ здоров‘я. 7 клас

Розглянути повністю розділ  «Соціальна складова здоров’я», а саме теми:

  1. Клініки, дружні для молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров‘я.
  2. Найближче оточення до дитини. Вплив родини і друзів.
  3. Види підліткових компаній.
  4. Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації».

Виконати підсумкові тести у зошиті.
І рівень

  1. Укажіть правильне  твердження:
  2. а) якщо ви член родини, то у вас немає ніяких обов’язків; 
  3. б) статус – це закріплені за людиною права й обов’язки, які говорять про її місце в групі;
  4. в) перебуваючи в групі, можна не враховувати інтереси інших членів групи.
  5. Анонімність у роботі клініки, дружньої для молоді, означає що:
  6. а) вам потрібно мати при собі документи;  б) з вас будуть брати гроші; 
  7. в)вам будуть читати нотації;  г) вас зустрінуть з порозумінням.
  8. Ознака безпечної компанії:
  9. а) всі ставляться один до одного доброзичливо; б)вам заважають навчатися;
  10. в)у компанії вживають алкоголь;  г)вас втягують у бійки.
  11. Хвороби цивілізації виникають через:
  12. а) інфекції;  б) віруси;  в)малорухливий спосіб життя; г) розумову діяльність.
  13. Наркотична залежність:
  14. а) легко виникає; б)легко лікується; 
  15. в)довго виникає, але легко лікується; г)легко виникає, але довго лікується.
  16. Відповідно до законодавства України кримінальна відповідальність настає:
  17. а) з 18 років;  б)з 16 років, а за скоєння тяжких злочинів із 14 років; в)із 20 років; г) із 21 року.
  18. ВІЛ – це:
  19. а) вірус імунодефіциту людини;  б) синдром набутого імунодефіциту;
  20. в) інфікована людини;                  г) бактерія СНІДу.
  21. ВІЛ розмножується в клітинах:
  22. а) м’язів;  б) печінки;  в) крові;  г) головного мозку.
  23. Дискримінація – це:
  24. а) форма позитивного  ставлення до людини;  б) забезпечення рівних прав різним групам людей; 
  25. в) заохочення людей певної  національності; г) обмеження прав людини за певною ознакою .
  26. Збудником туберкульозу є:
  27. а) вірус;  б) бактерія;  в) одноклітинна тварина;  г) одноклітинний гриб.

ІІ рівень

  1. ІІ. Вказати, правильне чи неправильне твердження:
  2. Дуже рідко хворіють на туберкульоз ВІЛ-інфіковані люди.
  3. Паличка Коха є в багатьох людей, але проявляє вона себе в організмі з ослабленою імунною системою.
  4. На туберкульоз хворіють люди через погані економічні і соціальні умови.
  5. Ранніми симптомами туберкульозу є підвищення  апетиту.
  6. Розповсюджувачів наркотиків можуть покарати позбавленням волі.
  7. Законодавство дозволяє отримання наркотичних засобів  в обмін на інші речі чи товари.

ІІІ рівень

  1. ІІІ. Види підліткових компаній, їх ознаки.

ІV рівень

  1. ІV.Статті ККУ щодо вживання та використання наркотичних речовин.

Завдання із основ здоров‘я. 8 клас

  1. Забруднення навколишнього середовища і здоров‘я. Опрацювати параграф 23, створити соціальну рекламу щодо забруднення гідросфери, економного використання питної води (у зошиті або на листі формату А4).
  2. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров‘я. Опрацювати параграф 24, правила на сторінці 114 (письмово).
  3. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров‘я. Опрацювати параграф 25. Виконати письмово «Ситуаційні завдання» (сторінка 118).

Завдання із основ здоров‘я. 9 клас

Опрацювати Розділ 4. Тема 1. Соціальне благополуччя (параграфи 21-26). У зошитах виконати письмово завдання, які подані нижче:

«Соціальна, психічна й духовна складові здоров’я»

І рівень

1.Які служби піклуються про захист людей у разі виникнення НС?

  1. Дайте визначення поняттю «репродуктивна система».
  2. Із поданого переліку випадків оберіть ті, коли ВІЛ-інфекція передається:

а) статевим шляхом при незахищеному (без презерватива) статевому контакті;

б) при порушенні цілісності шкіри та проникненні інфікованої крові безпосередньо до кровообігу здорової людини (наприклад, через шприци та голки, що забруднені під час ін’єкційного введення наркотичних речовин);

в) через поцілунки, обійми, дотики, рукостискання;

г) під час спільного використання разом з ВІЛ-позитивною людиною посуду, лазні, сауни, басейну;

д) під час перебування в громадському транспорті;

ж) не можна заразитися через комах і тварин;

з) від ВІЛ-позитивної матері до дитини під час вагітності, пологів або годування груддю.

ІІ рівень

  1. Складіть схему «Хвороби цивілізації».
  2. Наведіть приклади способів саморегуляції.

ІІІ рівень

6.Поясніть необхідність дотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат.

ІV рівень

  1. Що, на Вашу думку, необхідно робити для того, щоб якомога довше залишатися здоровим? Відповідь обґрунтуйте.