Основи здоров’я та природознавства

Контрол_нi_завдання_для_перевiрки_знан__з_навчал_ного_предмета_Основи_здоровя__за_рiк__для_4_класу.(1) Контрол_нi_завдання_для_перевiрки_знан__з_навчал_ного_предмета_Основи_здоровя__за_рiк__для_4_класу.(2) Контрол_нi_завдання_для_перевiрки_знан__з_навчал_ного_предмета_Основи_здоровя__за_рiк__для_4_класу. Пiдсумкова__контрол_на_робота_за_рiк._Основи_здоров_я.__8_клас(1) Пiдсумкова__контрол_на_робота_за_рiк._Основи_здоров_я.__8_клас Пiдсумкова_контрол_на_робота_з_основ_здоров_я_9_клас Пiдсумкова_контрол_на_робота_з_основ_здоровя._3_клас Пiдсумкова_контрол_на_робота_за_рiк._5_клас._Основи_здоровя. Пiдсумкова_контрол_на_робота_за_рiк._7_клас._Основи_здоровя. Пiдсумкова_контрол_на_робота_за_рiк._Природознавство._5_клас Пiдсумкова_контрол_на_робота_Основи_здоровя,_6_клас.

Завдання з основ здоров‘я. 3 клас

  1. Творчі здібності дитини. Розвиток фантазії та уяви. Опрацювати сторінки підручника 134-138 усно. Виконати практичну роботу на сторінці 138 (*виконати лише завдання з поміткою «друга група») (14.05.20 року)
  2. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (21.05.20 року).
  3. Підсумковий урок. Виконати завдання на сторінці 139 підручника «Перевір себе» усно (28.05.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 4 клас

  1. Звички і здоров‘я. Формування звичок. Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків до здорового способу життя. Опрацювати параграф 29-30 підручника, с.132-138. На сторінці 135 виконати практичну роботу письмово  (14.05.20 р.).
  2. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (21.05.20 року).
  3. Підсумковий урок. Виконати завдання на сторінці 135 підручника «Розвиток творчих здібностей» усно (28.05.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 5 клас

  1. Підручні рятувальні заходи. Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді. Опрацювати параграф 29 підручника, с.170, тестові завдання письмово 12.05.20 р.)
  2. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (19.05.20 року).
  3. Підсумковий урок. Виконати тестові завдання на сторінці 172 підручника «Перевір себе» письмово (26.05.20 року).

Завдання з природознавства. 5 клас

  1. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості. Повторити  параграф 46 підручника. Виконати завдання №5 на сторінці 206 письмово (12.05.20 року).
  2. Червона книга України. Опрацювати параграф 47, завдання №1,3 на сторінці 210 письмово (14.05.20 року).
  3. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (19.05.20 року).
  4. Червона книга України. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі. Опрацювати параграф 47-48 підручника, завдання №1,2 на сторінці 215 письмово (21.05.20

року).

  1. Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі. Завдання: Користуючись довідковими джерелами, опишіть один із заповідників України (26.05.20 року).
  2. Підсумковий урок. Завдання: Разом із рідними під час літніх канікул виявіть екологічні проблеми своєї місцевості (28.05.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 6 клас

  1. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (14.05.20 року).
  2. Телефони аварійних служб. Повідомлення рятувальним службам. Опрацювати параграф 32 підручника. Схему на сторінці 181 записати в зошит (21.05.20 року).
  3. Перша допомога при ураженні електричним струмом, попаданні хімічних речовин на шкіру, отруєнні, ДТП. Опрацювати параграф 33 підручника. Підсумки вивченого на сторінці 191-193 опрацювати усно (28.05.20 року). 

Завдання з основ здоров‘я. 7 клас

  1. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (15.05.20 року).
  2. Повторення розділу «Соціальна складова здоров‘я», а саме: Соціальні чинники здоров‘я, види реклами, причини і наслідки вживання наркотиків, наркотична залежність, наркотики і ВІЛ, ВІЛ/СНІД і права людини, туберкульоз і ВІЛ (22.05.20 року).
  3. Підсумковий урок. Повторення розділу «Соціальна складова здоров‘я» (29.05.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 8 клас

  1. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (12.05.20 року).
  2. Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму. Опрацювати параграф 29 підручника. Завдання на сторінці 138, №1,2,4 письмово (19.05.20 року).
  3. Інформаційна безпека. Вплив засобів масової інформації на здоров‘я і поведінку людей. Опрацювати параграф 30 підручника усно. Підсумки вивченого за навчальний рік (26.05.20 року). 

Завдання з основ здоров‘я. 9 клас

  1. Підсумкова контрольна робота за 2019-2020 навчальний рік (15.05.20 року).
  2. Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров‘я. Опрацювати параграф 29 підручника. Завдання на сторінці 145 усно (21.05.20 року)

Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України. Опрацювати параграф 30 підручника усно. Підсумки вивченого (28.05.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 3 клас

  1. Профілактика емоційного перенапруження. Опрацювати сторінки підручника 129-130. Практична робота на сторінці 130 , створити колаж «Що дарує мені радість?» (30.04.20 р.)
  2. Способи самозаспокоєння. Опрацювати сторінки підручника 131-133. Виконати запропоновані вправи з допомогою батьків. (07.05.20 р.)

Завдання з основ здоров‘я. 4 клас

  1. Бажання, можливості, обов‘язки . Воля і здоров‘я людини. Опрацювати параграф 27 підручника, с.124-127. На сторінці 126 завдання письмово до виконання : Продовжіть фрази: «Щоб бути здоровим, потрібно….» (до кінця). (30.04.20 р.)
  2. Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. Опрацювати параграф 28 підручника, с.128-131. На сторінці 131 завдання письмово «Як досягти мети?» (07.05.20 р.)

Завдання з основ здоров‘я. 5 клас

  1. Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров‘я людини. Опрацювати параграф 27 підручника, с.157, завдання №3, письмово. (28.04.20 р.)
  2. Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Опрацювати параграф 28 підручника , с.163, завдання №3 письмово. (05.05.20 р.)

Завдання з природознавства. 5 клас

  1. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=buUGo-lfdhs Опрацювати параграф 45 підручника. (28.04.20 р.)
  2. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s (30.04.20 р.)
  3. Екологічні проблеми та їх розв‘язування. Опрацювати параграф 46 підручника, малюнок 160 на сторінці 202 перенести в зошит (схематично). (05.05.20 р.)
  4. Екологічні проблеми та їх розв‘язування. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=E7bTFj06VCY. (07.05.20 р.)

Завдання з основ здоров‘я. 6 клас

  1. Безпека руху велосипедиста. Опрацювати параграф 30 підручника. Підсумки на  сторінці 173 записати у зошит. (30.04.20 р.)
  2. Правила дорожнього руху велосипедистів. Опрацювати параграф 31 підручника. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9QcYFEiwNfU.   (07.05.20 р.) 

Завдання з основ здоров‘я. 7 клас

  1. Положення кримінального законодавства у сфері боротьби з розповсюдженням наркотиків. Протидія залученню до вживання наркотиків. Виконати тести.
  2. Речовини, що впливають на мозок і психіку людини,її здатність тверезо мислити і відповідально діяти, мають назву:

варіанти відповідей

 1) стимулятори

 2) пригнічувачі

 3) психоактивні речовини

 4) депресанти

  1. Познач речовини, що належать до психоактивних речовин:

варіанти відповідей

1) тютюн

2) алкоголь

3) токсичні речовини

 4) деякі ліки

 5) наркотики

  1. Негайними наслідками вживання наркотиків є:

варіанти відповідей

1) послаблюється інстинкт самозбереження

2) руйнується здатність тверезо мислити і приймати рішення

 3) підвищюється увага, швидкість реакції, обережність

  1. Віддаленими наслідками вживання наркотиків вважать наступне:

варіанти відповідей

1) безпліддя

2) тяжкі психічні захворювання

 3) зруйноване соціальне оточення

4) погіршення матеріального становища

 5) залежність від наркоділків

 6) конфлікти із законом

  1. Неконтрольоване вживання психоактивних речовин називають:

варіанти відповідей

 1) наркотична залежність

 2) фізична залежність

 3) психологічна залежність

  1. Позначте ознаки, що свідчать про наявність наркотичної залежності:

варіанти відповідей

 1) вживання психоактивних речовин з метою відволіктися від проблем

 2) провали в пам'яті, коли неможливо пригадати, що робив напередодні

 3) втрата інтересу до всього, що раніше цікавило

 4) напади тривоги, депресії, люті

 5) відсторонення від родини і давніх друзів

 6) продаж речей чи крадіжки, аби роздобути гроші

  1. Як наркотики впливають на організм людини:

варіанти відповідей

 1) виникає фізична залежність

 2) виникає психолгічна залежність

 3) не виникає залежності

 4) виникає фізична та психолгічна залежності

  1. Якщо ти став свідком ситуації з передозуванням наркотиків, в першу чергу необхідно зробити:

варіанти відповідей

 1) викликати "швидку допомогу"

 2) покласти або перевернути потерпілого униз обличчам з поворотом голови убік

 3) очистити порожнину рота від слизу і блювотних мас

 4) робити штучне дихання

  Варіантів відповідей може бути декілька!!!!!!!!!!!!!!!

Завдання з основ здоров‘я. 8 клас

  1. Захист від кримінальних небезпек. Повторити параграф 26 - 27 підручника. Виконати тести. В тестах лише одна правильна відповідь по кожному питанню. (28.0.20 р.)

  1.Правоохоронні органи України.

а)Поліція;                      б)Кабінет Міністрів України;

 в)Державна фіскальна служба України;   

г)Міністерство внутрішніх справ України.

2.Правоохоронні органи України.

а)Міністерство юстиції України;   б)Адвокатура;

 в)Міністерство економіки України;  г)Державна виконавча служба України.

3.Правоохоронні органи України

а)Верховна Рада України;        б)Міністерство освіти України;

 в)Суд;            г)Служба безпеки України.

4.Функції поліції.

а)консультує з правових питань;  б)захищає державну і приватну власність;

 в)наглядає за додержанням законів.

5.Функції поліції.

а)забезпечує громадський порядок;   б)наглядає за додержанням законів;

 в)консультує з правових питань.

6.Функції прокуратури.

а)наглядає за додержанням законів;

 б)дбає про дотримання законності, забезпечення прав і свобод своїх клієнтів;

 в)визначає осіб винних у правлпорушеннях.

7.Функції адвокатури.

а)захищає безпеку, життя, здоров'я, права ї здоров'я громадян;

 б)захищає гарантовані Конституцією права і свободи громадян;

 в)представляє інтереси громадян у судах.

8.Установіть відповідний вік неповнолітніх при кримінальній відповідальності за крадіжки.

а)15 років;   б)16 років;   в)14 років;   г)18 років.

9.Установіть відповідний вік неповнолітніх при адміністративному арешті до 15 діб:

а)18 років;   б)16 років;      в)14 років.

10.Установіть відповідний вік неповнолітніх при довічному ув*язненні

а)21 рік;      б)18 років;       в)16 років.

11.Установіть відповідний вік неповнолітніх при адміністративній відповідальності: штраф, громадські або виправні роботи.

а)15 років;          б)16 років;      в)17 років;        г)18 років.

12.Установіть відповідний вік неповнолітніх у разі вчинення особливо тяжкого злочину або в разі повторного вчинення злочину можуть направити у школу соціальної реабілітації

а)11 років;         б)12 років;                 в)14 років;              г)16 років.

13.Що проводять правоохоронні органи для підлітків , щоб зменшити кількість правопорушень?

а)профілактичну роботу;      б)навчання;   в)консультаці соціальних служб.

14.Працівники поліції мають право затримати підозрілого неповнолітнього для з'ясування його особи:

а)на одну добу;   б)на три години;   в)на 10 годин;    г)на вісім годин.

15.Злочини - це правопорушення , менш небезпечні для суспільства, ніж проступки.

а)ні;             б)так.

16.Проступки - це найбільш шкідливі правопорушення, небезпечні для суспільства й життя людей.

а)ні;             б)так.

17.Затримання - це примусове доставлення особи до відділку поліції та утримування там протягом певного часу

а)так;              б)ні 

  1. Протидія торгівлі людьми. Опрацювати параграф 28 підручника. Завдання №8 на сторінці 132 письмово. (05.05.20 р.)

Завдання з основ здоров‘я. 9 клас

  1. Взаємозв‘язок особистої, національної і глобальної безпеки . Опрацювати параграфи 27-28 підручника, завдання №6,7 на сторінці 140, відповідь обґрунтувати письмово. (08.05.20 р.)

Захисти себе від ВІЛ для учнів 8 та 10 класів:

  1. Переглянути презентації за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=BqpOiuHDVIE.
  2. https://www.youtube.com/watch?v=qUgv3L9raWU&pbjreload=10.
  3. https://www.youtube.com/watch?v=GD0t6PG8x30.
  4. https://www.youtube.com/watch?v=6bhhmEBrMPg.

Завдання з основ здоров‘я. 3 клас

  1. Доброзичливість і здоров‘я людини. Практична робота: «Створення колажу (Малюнку): «Що приносить мені радість?» (16.04.20 року).
  2. Розвиток пам‘яті та уваги. Практична робота: «Вправи для тренування зорової та слухової пам‘яті і концентрації уваги». Опрацювати сторінки підручника 125-128. На сторінці 128 виконати ситуативні завдання (усно) (23.04.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 4 клас

  1. Самооцінка і поведінка людини. Опрацювати сторінки 120-122 усно. Розглянути мал..37 на сторінці 120, відповідь письмово в зошити (16.04.20 року).
  2. Упевненість і самовпевненість. Опрацювати сторінку 123 підручника(23.04.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 5 клас

  1. Тематична атестація по темі: «Безпека в побуті й навколишньому середовищі». Завдання 1-7 на сторінці 132 (письмово в зошиті) Прочитати параграфи 23-26 (С.133-148) (14.04.20 року).
  2. Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки. Опрацювати параграф 26. Відповісти на тестові запитання письмово (с.153) (21.04.20 року).

Завдання з природознавства. 5 клас

  1. Екосистеми. Опрацювати параграф 44. Повторити Тему 2: «Планета Земля як середовище життя організмів» (сторінки 162-188). Підготуватись до тематичної атестації. (14.04.20 року).
  2. Тематична атестація : «Планета Земля як середовище життя організмів». Виконати тести з підручника у робочий зошит (сторінка 194) (16.04.20 року).
  3. Людина – частина природи. Опрацювати параграф 45 (с.198-201 усно) (21.04.20 року).
  4. Людина – частина природи. Опрацювати завдання №4 на сторінці 201 письмово у зошит. (23.04.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 6 клас

  1. Засоби пожежогасіння. Захист органів дихання в зоні пожежі. Опрацювати параграф 28. Завдання №1-2 письмово (сторінка 161)  (16.04.20 року).
  2. Види небезпечних промислових об‘єктів. Опрацювати параграф 29. Виконати практичне завдання (сторінка 166, малюнок 67) (23.04.20 року).

 Завдання з основ здоров‘я. 7 клас

  1. Вплив комерційної реклами на здоров‘я. Практична робота: «Створення колажу з антирекламами і найпопулярнішими салоганами про шкідливість куріння та вживання наркотичних речовин» (17.04.20 року).
  2. Розглянути тему: Профілактика захворювань, що набули соціального значення. А саме: Наркотики; Наслідки вживання наркотиків; протидія залучення до вживання наркотиків. Наркотики і ВІЛ; поняття ВІЛ та СНІД.

Дати письмові відповіді на запитання:

А) Чому молодь знаходиться в епіцентрі епідемії ВІЛ/СНІДу?

Б) Які види залежності від наркотиків існують? Яка з них, на вашу думку, є найнебезпечнішою? (24.04.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 8 клас

  1. Правова відповідальність і закони України. Опрацювати параграф 25. Завдання №3, сторінка 124, письмово (14.04.20 року).
  2. Види правопорушень. Опрацювати параграф 27. Завдання №3-5, сторінка 127, письмово (21.04.20 року).

Завдання з основ здоров‘я. 9 клас

  1. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Віктимна поведінка. Опрацювати параграф 25-26. Ситуаційні завдання №1-5, сторінка   124,  письмово(17.04.20 року).
  2. Безпека як потреба людини. Опрацювати параграф 27 підручника. Відповісти на запитання №1, сторінка135, письмово(24.04.20 року). 

Завдання із основ здоров‘я. 3 клас

  1. Поведінка дитини в автономній ситуації на природі ( якщо загубився, заблукав у лісі, горах, степу) . Опрацювати сторінки 115-120 (усно).
  2. Характер і здоров‘я. Визначення рис власного характеру. Опрацювати сторінки 121 – 124( усно).
  3. Самооцінка характеру. Практична робота «Здоровим бути модно!». Завдання: написати казку, створити малюнок, плакат або написати виступ  (на вибір) про здоровий спосіб життя.
  4. Доброзичливість і здоров‘я людини. Повторити матеріал сторінки 121-124, запитання на сторінці 124 (відповісти усно).

Завдання із основ здоров‘я. 4 клас

  1. Безпека руху пішоходів. Опрацювати сторінки 106-108 (усно).
  2. Сигнали регулювання дорожнього руху. Опрацювати сторінки 108-110 (усно).
  3. Види перехресть. Рух майданами. Опрацювати параграф 24. Записати у зошит правила на сторінці 111.
  4. Дорожньо-транспортні пригоди. Групи дорожніх знаків. Опрацювати параграф 25. Зобразити знаки у зошиті (сторінка 117).

Завдання з природознавства. 5 клас.

  1. Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Параграф 39 ( опрацювати); завдання №3, 4 письмово (сторінка 171).
  2. Наземно-повітряне середовище життя організмів. Параграф 40 (опрацювати); завдання №1 письмово (сторінка176).
  3. Водне середовище життя організмів. Параграф 41 (опрацювати); завдання № 2 письмово (сторінка 180).
  4. Грунтове середовище життя організмів. Параграф 42 (опрацювати); відповісти усно на запитання після параграфа ( сторінка 184).
  5. Взаємозв‘язки між організмами. Співіснування і угруповування організмів. Параграф 43 (опрацювати); виписати правила по тексту (сторінка 185-187).

Завдання із основ здоров‘я. 5 клас

  1. Пожежна безпека. Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж. Опрацювати сторінки 122-130, на сторінці 122 опрацювати таблицю та замалювати в зошит.
  2. Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Опрацювати сторінки 130- 132. Завдання №5,6 письмово.
  3. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників. Опрацювати параграф 24, записати в зошит «Правила обачності» (сторінка 141).

Завдання із основ здоров‘я. 6 клас

  1. Способи протидії агресії та насиллю в підлітковому середовищі. Опрацювати параграф 23-25. Відповісти на запитання письмово:Сторінка 133, завдання №2.
  1. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Опрацювати параграф 45, завдання на сторінці 148 (усно).
  2. Безпека при користуванні засобами побутової хімії. Опрацювати сторінки 150-151, «Підсумки» записати у зошит.
  3. Причини виникнення пожеж. Опрацювати параграф 27, письмово у зошити скласти схему евакуації з власного будинку. 

Завдання із основ здоров‘я. 7 клас

Розглянути повністю розділ  «Соціальна складова здоров’я», а саме теми:

  1. Клініки, дружні для молоді. Вплив засобів масової інформації на здоров‘я.
  2. Найближче оточення до дитини. Вплив родини і друзів.
  3. Види підліткових компаній.
  4. Соціальні чинники ризику «хвороб цивілізації».

Виконати підсумкові тести у зошиті.
І рівень

  1. Укажіть правильне  твердження:
  2. а) якщо ви член родини, то у вас немає ніяких обов’язків; 
  3. б) статус – це закріплені за людиною права й обов’язки, які говорять про її місце в групі;
  4. в) перебуваючи в групі, можна не враховувати інтереси інших членів групи.
  5. Анонімність у роботі клініки, дружньої для молоді, означає що:
  6. а) вам потрібно мати при собі документи;  б) з вас будуть брати гроші; 
  7. в)вам будуть читати нотації;  г) вас зустрінуть з порозумінням.
  8. Ознака безпечної компанії:
  9. а) всі ставляться один до одного доброзичливо; б)вам заважають навчатися;
  10. в)у компанії вживають алкоголь;  г)вас втягують у бійки.
  11. Хвороби цивілізації виникають через:
  12. а) інфекції;  б) віруси;  в)малорухливий спосіб життя; г) розумову діяльність.
  13. Наркотична залежність:
  14. а) легко виникає; б)легко лікується; 
  15. в)довго виникає, але легко лікується; г)легко виникає, але довго лікується.
  16. Відповідно до законодавства України кримінальна відповідальність настає:
  17. а) з 18 років;  б)з 16 років, а за скоєння тяжких злочинів із 14 років; в)із 20 років; г) із 21 року.
  18. ВІЛ – це:
  19. а) вірус імунодефіциту людини;  б) синдром набутого імунодефіциту;
  20. в) інфікована людини;                  г) бактерія СНІДу.
  21. ВІЛ розмножується в клітинах:
  22. а) м’язів;  б) печінки;  в) крові;  г) головного мозку.
  23. Дискримінація – це:
  24. а) форма позитивного  ставлення до людини;  б) забезпечення рівних прав різним групам людей; 
  25. в) заохочення людей певної  національності; г) обмеження прав людини за певною ознакою .
  26. Збудником туберкульозу є:
  27. а) вірус;  б) бактерія;  в) одноклітинна тварина;  г) одноклітинний гриб.

ІІ рівень

  1. ІІ. Вказати, правильне чи неправильне твердження:
  2. Дуже рідко хворіють на туберкульоз ВІЛ-інфіковані люди.
  3. Паличка Коха є в багатьох людей, але проявляє вона себе в організмі з ослабленою імунною системою.
  4. На туберкульоз хворіють люди через погані економічні і соціальні умови.
  5. Ранніми симптомами туберкульозу є підвищення  апетиту.
  6. Розповсюджувачів наркотиків можуть покарати позбавленням волі.
  7. Законодавство дозволяє отримання наркотичних засобів  в обмін на інші речі чи товари.

ІІІ рівень

  1. ІІІ. Види підліткових компаній, їх ознаки.

ІV рівень

  1. ІV.Статті ККУ щодо вживання та використання наркотичних речовин.

Завдання із основ здоров‘я. 8 клас

  1. Забруднення навколишнього середовища і здоров‘я. Опрацювати параграф 23, створити соціальну рекламу щодо забруднення гідросфери, економного використання питної води (у зошиті або на листі формату А4).
  2. Атмосферні забруднення та їх вплив на здоров‘я. Опрацювати параграф 24, правила на сторінці 114 (письмово).
  3. Вплив транспорту на навколишнє середовище та здоров‘я. Опрацювати параграф 25. Виконати письмово «Ситуаційні завдання» (сторінка 118).

Завдання із основ здоров‘я. 9 клас

Опрацювати Розділ 4. Тема 1. Соціальне благополуччя (параграфи 21-26). У зошитах виконати письмово завдання, які подані нижче:

«Соціальна, психічна й духовна складові здоров’я»

І рівень

1.Які служби піклуються про захист людей у разі виникнення НС?

  1. Дайте визначення поняттю «репродуктивна система».
  2. Із поданого переліку випадків оберіть ті, коли ВІЛ-інфекція передається:

а) статевим шляхом при незахищеному (без презерватива) статевому контакті;

б) при порушенні цілісності шкіри та проникненні інфікованої крові безпосередньо до кровообігу здорової людини (наприклад, через шприци та голки, що забруднені під час ін’єкційного введення наркотичних речовин);

в) через поцілунки, обійми, дотики, рукостискання;

г) під час спільного використання разом з ВІЛ-позитивною людиною посуду, лазні, сауни, басейну;

д) під час перебування в громадському транспорті;

ж) не можна заразитися через комах і тварин;

з) від ВІЛ-позитивної матері до дитини під час вагітності, пологів або годування груддю.

ІІ рівень

  1. Складіть схему «Хвороби цивілізації».
  2. Наведіть приклади способів саморегуляції.

ІІІ рівень

6.Поясніть необхідність дотримання правил культури статевих стосунків юнаків і дівчат.

ІV рівень

  1. Що, на Вашу думку, необхідно робити для того, щоб якомога довше залишатися здоровим? Відповідь обґрунтуйте.