ТЕСТ “ПРО ЩО ГОВОРЯТЬ ВАШІ МАЛЮНКИ”
Багато людей під час нудних нарад, або просто від нічого робити починають малювати різні візерунки в блокноті, на листку паперу. Придивіться до цих каракуль! Виявляється, вони можуть багато розповісти про вас, ваш характер, настрій.
Чужі проблеми не дуже вас турбують або взагалі не цікавлять. Можливо, ви переживаєте легку кризу. Зараз вам необхідно стежити за собою, щоб не розлютити і не завдати співрозмовникові образу.
Квіточки, сонце, гірлянди
На душі у вас зовсім не так весело, як це може здатися, швидше навпаки. Ви найбільше мрієте про дружбу і ніжності. Постарайтеся найближчим часом побільше перебувати серед людей.
Сітки
Ви відчуваєте, що потрапили в ризиковане чи просто незручне становище. Ви частіше схильні ковтати образу і роздратування.
Переплетення сердець
Ви переповнені почуттями. Хочеться розцілувати весь світ. Не треба триматися так холодно і приховувати свої почуття. Висловіть їх!
Візерунки, як на шпалерах
Такий візерунок говорить про те, що вам нудно, набридла телефонна розмова, а може бути, взагалі весь ваш спосіб життя.
Хрести
Хрести висловлюють почуття провини, що виникло, швидше за все, в ході телефонної розмови. Щось вас обтяжує: або ви дорікаєте самі собі, або вам дорікнув співрозмовник.
Чоловічки
Це зображення – ознака безпорадності або бажання ухилитися від якихось обов’язків.
Квадрати, трикутники та інші геометричні фігури
Ясно одне: вас просто так не проведеш. У вас чіткі цілі й переконання, ви майже ніколи не приховуєте своєї думки. Зазвичай ви зосереджені, постарайтеся дивитися на речі простіше.
Бджолині стільники
Такий малюнок говорить про прагнення до спокою, до гармонії, до упорядкованого життя. Також він може означати і бажання створити сімейне гніздо.
Шахові поля
Мабуть, ви опинилися у вельми неприємному або, принаймні, скрутному становищі. Якщо такі зображення з’являються часто, то ви, найімовірніше, страждаєте від прихованих комплексів.
Переплетення кіл
Думка про стабільний зв’язок? Можливо. Але частіше такий малюнок відображає бажання брати участь у чомусь. На даний момент ви відчуваєте, що перебуваєте поза подіями.
Тренінг на тему: «Взаємовідносини в нашому класі» з учнями 6 класу
Тренінг на тему: « Що для мене означає буду здоровим…?» з учнями 5 – 6 класів. Вибір учнів на якому острові вони хотіли побувати
Тренінг «Чи вміємо ми дружити», корекційні заняття з учнями 5-х класів з метою підвищення рівня навчальної мотивації та зниження агресивності. Вправа «Копіювання рухів»
Тренінг з учнями 9 класу на тему: «Стосується кожного» з метою інформування та формування толерантного відношення до людей, які живуть з ВІЛ/СНІД. Створення колажу
Психоллогічна адаптація першокласників – основа успішного навчання
Результативність впровадження ХОУП
Спостереження за шестирічками
Анкета для батьків майбутнього першокласника
(Запишіть дані про Вашу дитину)
Прізвище______________________________________ім’я_______________________________
По батькові _________________________________________________________
Рік _______________Число ________________Місяць __________________________ народження
Який дитсадок відвідував (-ла)?_____________________________________________
Стан здоров’я ________________________________________________________________________
Чим подобається займатися? ____________________________________________________
Які ігри подобаються? _________________________________________________________
Чи вміє читати? _______________________________________________________________
Чи є в сім’ї бібліотека? _________________________________________________________
Чи має постійні обов’язки? Які?_____________________________________________________
Які риси характеру дитини Вам подобаються ?________________________________________________
Що Вас турбує в поведінці дитини?_________________________________________________________
Чи караєте Ви дитину? Як?__________________________________________________________________
Чи є брати і сестри? (Вказати імена і
вік)______________________________________________________
Батько:
Прізвище._____________________________________________________________
Ім’я_________________________________________________________
По батькові._______________________________________________________________
Місце роботи _______________________________________________________________________________
Ким працює? ________________________________________________________________________________
№ телефону (службовий) ______________________________________________________________________
Адреса проживання_________________________________________________________
№ телефону (домашній)_______________________________________
Мати:
Прізвище _____________________________________________________________________
Ім’я_____________________________________________________________________________
По батькові________________________________________________________________
Місце роботи _______________________________________________________________________________
Ким працює? _____________________________________________________________________________
№ телефону (службовий) _______________________________________________
ДИТЯЧІ ЗАПОВІДІ ДЛЯ МАМ, ТАТ, БАБУСЬ ТА ДІДУСІВ
1. Дорогі батьки, пам’ятайте, що Ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва стати і бути людиною.
2. У моїх очах світ виглядає інакше, ніж у ваших. Прошу вас, поясніть мені, що, коли, чому кожен із нас у ньому має робити.
3. Мої ручки ще маленькі — не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко, малюю, пишу або кидаю м’яча.
4. Мої почуття ще недозрілі – прошу, будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий день.
5. Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.
6. Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках вчився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.
7. Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати завдання згідно з Вашим очікуванням.
8. Я вчуся у вас усього: слів, інтонацій голосу, манери рухатися. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв’язок між поколіннями. Тому навчіть мене, будь ласка, кращого.
Пам’ятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допомагати один одному в цьому безмежному світі.
9. Я хочу відчувати вашу любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб ваша любов не перетворилася на милиці, які заважатимуть мені робити самостійні кроки.
ЛЮБІ МОЇ, Я ВАС ДУЖЕ-ДУЖЕ ЛЮБЛЮ !!! ПОКАЖІТЬ МЕНІ, ЩО ВИ ЛЮБИТЕ МЕНЕ ТАКОЖ.
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
Права. В системі «батьківсько-дитячих» взаємин головними є батьки. Мама й тато — це команда. Вони висувають однакові вимоги до дитини й домовляються про єдину систему заохочень. Діти мають право висловити свою думку, але рішення приймають батьки.
Пам’ятай! Виражати свою незгоду дитина може, але мама й тато — головні.
Про дисципліну. Фізичні покарання недопустимі. Порушення дисципліни веде до «тайм-аутів». «Тайм-аут» дає дитині можливість пережити негативні емоції (злість, образу, роздратування). В квартирі відведено певне місце (стілець, ковдра, крісло, диван тощо), де дитина знаходиться певний час, який можна визначити залежно від віку дитини (5 років — 5хв). Коли емоції приходять у норму, дитина повертається до батьків.
Пам’ятай! Покарати — означає прямо сказати дитині, що ви від неї очікуєте. Команда повинна бути вимовлена твердо та спокійно.
Про конфлікти. Конфліктів не варто боятися. Вони ведуть до нових можливостей у взаєминах. Виокремлюють п’ять способів поведінки в конфліктних ситуаціях: компроміс, конкуренція, пристосування, уникання, співробітництво. Кожний спосіб має свої позитивні й негативні сторони. Компроміс та співробітництво — конструктивні для вирішення проблеми й підтримки хороших стосунків між людьми.
Пам’ятай! Робити помилки та виправляти їх — це природно.
Погана поведінка. В основі поганої поведінки дитини лежать чотири мотиви:
- привертання уваги; боротьба за владу; мотив помсти; мотив уникання.
З’ясувавши мотив, батьки можуть переорієнтувати поведінку дитини.
Пам’ятай! Виявляти негативні емоції — це природно.
Спілкування. Є багато методик і технік конструктивного спілкування. Найважливіші «активне слухання» та «Я-повідомлення». Коли батьки засвоюють ці навички, вони можуть довгий час підтримувати теплі стосунки з дитиною.
Пам’ятай! Відрізнятися від інших — природно.
Потреби. Знання про потреби дитини дає батькам можливість враховувати їх при розв’язанні проблемних ситуацій, тоді дитина може відчути себе захищеною.
Пам’ятай! Хотіти більше —це природно.
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ
Права. В системі «батьківсько-дитячих» взаємин головними є батьки. Мама й тато — це команда. Вони висувають однакові вимоги до дитини й домовляються про єдину систему заохочень. Діти мають право висловити свою думку, але рішення приймають батьки.
Пам’ятай!Виражати свою незгоду дитина може, але мама й тато — головні.
Про дисципліну. Фізичні покарання недопустимі. Порушення дисципліни веде до «тайм-аутів». «Тайм-аут» дає дитині можливість пережити негативні емоції (злість, образу, роздратування). В квартирі відведено певне місце (стілець, ковдра, крісло, диван тощо), де дитина знаходиться певний час, який можна визначити залежно від віку дитини (5 років — 5хв). Коли емоції приходять у норму, дитина повертається до батьків.
Пам’ятай! Покарати — означає прямо сказати дитині, що ви від неї очікуєте. Команда повинна бути вимовлена твердо та спокійно.
Про конфлікти. Конфліктів не варто боятися. Вони ведуть до нових можливостей у взаєминах. Виокремлюють п’ять способів поведінки в конфліктних ситуаціях: компроміс, конкуренція, пристосування, уникання, співробітництво. Кожний спосіб має свої позитивні й негативні сторони. Компроміс та співробітництво — конструктивні для вирішення проблеми й підтримки хороших стосунків між людьми.
Пам’ятай! Робити помилки та виправляти їх — це природно.
Погана поведінка. В основі поганої поведінки дитини лежать чотири мотиви:
- привертання уваги; боротьба за владу; мотив помсти; мотив уникання.
З’ясувавши мотив, батьки можуть переорієнтувати поведінку дитини.
Пам’ятай! Виявляти негативні емоції — це природно.
Спілкування. Є багато методик і технік конструктивного спілкування. Найважливіші «активне слухання» та «Я-повідомлення». Коли батьки засвоюють ці навички, вони можуть довгий час підтримувати теплі стосунки з дитиною.
Пам’ятай!Відрізнятися від інших — природно.
Потреби. Знання про потреби дитини дає батькам можливість враховувати їх при розв’язанні проблемних ситуацій, тоді дитина може відчути себе захищеною.
Пам’ятай! Хотіти більше —це природно.
«Особливості виховання»
П.І.П. ________________________________________________________________________________________
Інструкція. Уважно прочитайте пропоновані запитання. Постарайтеся відповісти на них відвертими відповідями.
Питання
Отже, чи можете ви:
1. У будь-який момент залишити всі свої справи і зайнятися дитиною?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
2. Порадитися з дитиною, незважаючи на її вік?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
3. Зізнатися дитині в помилці, зробленій стосовно неї?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу
4. Вибачитися перед дитиною у разі своєї неправоти?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
5. Опанувати себе і зберегти самовладання, навіть якщо вчинок дитини вивів вас із себе?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
6. Поставити себе на місце дитини?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу
7. Повірити хоча б на хвилину, що ви — добра фея (прекрасний принц)?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
8. Розповісти дитині повчальний випадок із дитинства, що показує вас у невигідному світлі? а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
9. Завжди утримуватися від вживання слів і висловів, які можуть ранити дитину?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу
10. Пообіцяти дитині виконати її бажання за гарне поводження?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу
11. Виділити дитині один день, коли вона може робити, що забажає, і поводитися, як хоче, і ні в що не втручатися?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
12. Не прореагувати, якщо ваша дитина вдарила, грубо штовхнула чи просто незаслужено скривдила іншу дитину.
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.
13. Устояти проти дитячих прохань і сліз, якщо впевнені, що це каприз, скороминуща примха?
а) можу і завжди так роблю;
б) можу, але не завжди так роблю;
в) не можу.