Робота з практичним психологом

14344350_991800670948716_8677913117189587483_n 14368624_991800667615383_1691364705683026124_n 14390656_991800664282050_6329677725086140771_n

ТЕСТ “ПРО ЩО ГОВОРЯТЬ ВАШІ МАЛЮНКИ”

Багато людей під час нудних нарад, або просто від нічого робити починають малювати різні візерунки в блокноті, на листку паперу. Придивіться до цих каракуль! Виявляється, вони можуть багато розповісти про вас, ваш характер, настрій.
111

  Чужі проблеми не дуже вас турбують або взагалі не цікавлять. Можливо, ви переживаєте легку кризу. Зараз вам необхідно стежити за собою, щоб не розлютити і не завдати співрозмовникові образу.
Квіточки, сонце, гірлянди
На душі у вас зовсім не так весело, як це може здатися, швидше навпаки. Ви найбільше мрієте про дружбу і ніжності. Постарайтеся найближчим часом побільше перебувати серед людей.
Сітки
Ви відчуваєте, що потрапили в ризиковане чи просто незручне становище. Ви частіше схильні ковтати образу і роздратування.
Переплетення сердець
Ви переповнені почуттями. Хочеться розцілувати весь світ. Не треба триматися так холодно і приховувати свої почуття. Висловіть їх!
Візерунки, як на шпалерах
Такий візерунок говорить про те, що вам нудно, набридла телефонна розмова, а може бути, взагалі весь ваш спосіб життя.
Хрести
Хрести висловлюють почуття провини, що виникло, швидше за все, в ході телефонної розмови. Щось вас обтяжує: або ви дорікаєте самі собі, або вам дорікнув співрозмовник.
Чоловічки
Це зображення – ознака безпорадності або бажання ухилитися від якихось обов’язків.
Квадрати, трикутники та інші геометричні фігури
Ясно одне: вас просто так не проведеш. У вас чіткі цілі й переконання, ви майже ніколи не приховуєте своєї думки. Зазвичай ви зосереджені, постарайтеся дивитися на речі простіше.
Бджолині стільники
Такий малюнок говорить про прагнення до спокою, до гармонії, до упорядкованого життя. Також він може означати і бажання створити сімейне гніздо.
Шахові поля
Мабуть, ви опинилися у вельми неприємному або, принаймні, скрутному становищі. Якщо такі зображення з’являються часто, то ви, найімовірніше, страждаєте від прихованих комплексів.
Переплетення кіл
Думка про стабільний зв’язок? Можливо. Але частіше такий малюнок відображає бажання брати участь у чомусь. На даний момент ви відчуваєте, що перебуваєте поза подіями.

Тренінг на тему: «Взаємовідносини в нашому класі» з учнями 6 класу
1

Тренінг на тему: « Що для мене означає буду здоровим…?»  з учнями 5 – 6 класів. Вибір учнів на якому острові вони хотіли побувати
2

Тренінг «Чи вміємо ми дружити»,  корекційні заняття з учнями 5-х класів з метою підвищення рівня навчальної мотивації та зниження агресивності. Вправа «Копіювання рухів»
3

Тренінг з учнями  9 класу на тему: «Стосується кожного» з метою інформування та формування толерантного відношення до людей, які живуть з ВІЛ/СНІД. Створення колажу
4

Психоллогічна адаптація першокласників – основа успішного навчання
Результативність впровадження ХОУП
Спостереження за шестирічками

Анкета для батьків майбутнього першокласника
(Запишіть дані про Вашу дитину)
Прізвище______________________________________ім’я_______________________________
По батькові _________________________________________________________
Рік _______________Число ________________Місяць __________________________ народження
Який дитсадок відвідував (-ла)?_____________________________________________
Стан здоров’я ________________________________________________________________________
Чим подобається займатися? ____________________________________________________
Які ігри подобаються? _________________________________________________________
Чи вміє читати? _______________________________________________________________
Чи є в сім’ї бібліотека? _________________________________________________________
Чи має постійні обов’язки? Які?_____________________________________________________
Які риси характеру дитини Вам подобаються ?________________________________________________
Що Вас турбує в поведінці дитини?_________________________________________________________
Чи караєте Ви дитину? Як?__________________________________________________________________
Чи є брати і сестри? (Вказати імена і
вік)______________________________________________________
Батько:
Прізвище._____________________________________________________________
Ім’я_________________________________________________________
По батькові._______________________________________________________________
Місце роботи _______________________________________________________________________________
Ким працює? ________________________________________________________________________________
№ телефону (службовий) ______________________________________________________________________
Адреса проживання_________________________________________________________
№ телефону (домашній)_______________________________________
Мати:
Прізвище _____________________________________________________________________
Ім’я_____________________________________________________________________________
По батькові________________________________________________________________
Місце роботи _______________________________________________________________________________
Ким працює? _____________________________________________________________________________
№ телефону (службовий) _______________________________________________

ДИТЯЧІ ЗАПОВІДІ ДЛЯ МАМ, ТАТ, БАБУСЬ ТА ДІДУСІВ

1.  Дорогі батьки, пам’ятайте, що Ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва стати і бути людиною.
2.  У моїх очах світ виглядає інакше, ніж у ваших. Про­шу вас, поясніть мені, що, коли, чому кожен із нас у ньому має робити.
3.  Мої ручки ще маленькі — не очікуйте від мене до­сконалості, коли я стелю ліжко, малюю, пишу або кидаю м’яча.
4.  Мої почуття ще недозрілі – прошу, будьте чут­ливими до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий день.
5.  Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.
6.  Дайте мені трохи самостійності, дозвольте роби­ти помилки, щоб я на  помилках вчився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у доросло­му житті.
7.  Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту пе­реконаним у своїй       неспроможності виконувати за­вдання згідно з Вашим очікуванням.
8. Я вчуся у вас усього: слів, інтонацій голосу, мане­ри рухатися. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв’язок між поколіннями. То­му навчіть мене, будь ласка, кращого.
Пам’ятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допомагати один одному в цьому безмежному світі.
9. Я хочу відчувати вашу любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб ваша любов не перетвори­лася на милиці, які заважатимуть мені робити са­мостійні кроки.
ЛЮБІ МОЇ, Я ВАС ДУЖЕ-ДУЖЕ ЛЮБЛЮ !!! ПОКАЖІТЬ МЕНІ, ЩО ВИ ЛЮБИТЕ МЕНЕ ТАКОЖ.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

Права. В системі «батьківсько-дитячих» взаємин головними є батьки. Мама й та­то — це команда. Вони висувають однакові вимоги до дитини й домовляються про єди­ну систему заохочень. Діти мають право висловити свою думку, але рішення прий­мають батьки.

Пам’ятай! Виражати свою незгоду ди­тина може, але мама й тато — головні.

Про дисципліну. Фізичні покарання недопустимі. Порушення дисципліни веде до «тайм-аутів». «Тайм-аут» дає дитині мож­ливість пережити негативні емоції (злість, образу, роздратування). В квартирі відве­дено певне місце (стілець, ковдра, крісло, диван тощо), де дитина знаходиться пев­ний час, який можна визначити залежно від віку дитини (5 років — 5хв). Коли емоції приходять у норму, дитина повертається до батьків.

Пам’ятай! Покарати — означає прямо сказати дитині, що ви від неї очікуєте. Ко­манда повинна бути вимовлена твердо та спокійно.

Про конфлікти. Конфліктів не варто боятися. Вони ведуть до нових можливостей у взаєминах. Виокремлюють п’ять способів поведінки в конфліктних ситуаціях: ком­проміс, конкуренція, пристосування, уни­кання, співробітництво. Кожний спосіб має свої позитивні й негативні сторони. Ком­проміс та співробітництво — конструктивні для вирішення проблеми й підтримки хо­роших стосунків між людьми.

Пам’ятай! Робити помилки та виправ­ляти їх — це природно.

Погана поведінка. В основі поганої по­ведінки дитини лежать чотири мотиви:

  • привертання уваги; боротьба за владу; мо­тив помсти; мотив уникання.

З’ясувавши мотив, батьки можуть переорієнтувати по­ведінку дитини.

Пам’ятай! Виявляти негативні емоції — це природно.

Спілкування. Є багато методик і технік конструктивного спілкування. Найваж­ливіші «активне слухання» та «Я-повідомлення». Коли батьки засвоюють ці навич­ки, вони можуть довгий час підтримувати теплі стосунки з дитиною.

Пам’ятай! Відрізнятися від інших — природно.

Потреби. Знання про потреби дитини дає батькам можливість враховувати їх при розв’язанні проблемних ситуацій, тоді ди­тина може відчути себе захищеною.

Пам’ятай! Хотіти більше —це природно.

 

 

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БАТЬКІВ

Права. В системі «батьківсько-дитячих» взаємин головними є батьки. Мама й та­то — це команда. Вони висувають однакові вимоги до дитини й домовляються про єди­ну систему заохочень. Діти мають право висловити свою думку, але рішення прий­мають батьки.

Пам’ятай!Виражати свою незгоду ди­тина може, але мама й тато — головні.

Про дисципліну. Фізичні покарання недопустимі. Порушення дисципліни веде до «тайм-аутів». «Тайм-аут» дає дитині мож­ливість пережити негативні емоції (злість, образу, роздратування). В квартирі відве­дено певне місце (стілець, ковдра, крісло, диван тощо), де дитина знаходиться пев­ний час, який можна визначити залежно від віку дитини (5 років — 5хв). Коли емоції приходять у норму, дитина повертається до батьків.

Пам’ятай! Покарати — означає прямо сказати дитині, що ви від неї очікуєте. Ко­манда повинна бути вимовлена твердо та спокійно.

Про конфлікти. Конфліктів не варто боятися. Вони ведуть до нових можливостей у взаєминах. Виокремлюють п’ять способів поведінки в конфліктних ситуаціях: ком­проміс, конкуренція, пристосування, уни­кання, співробітництво. Кожний спосіб має свої позитивні й негативні сторони. Ком­проміс та співробітництво — конструктивні для вирішення проблеми й підтримки хо­роших стосунків між людьми.

Пам’ятай! Робити помилки та виправ­ляти їх — це природно.

Погана поведінка. В основі поганої по­ведінки дитини лежать чотири мотиви:

  • привертання уваги; боротьба за владу; мо­тив помсти; мотив уникання.

З’ясувавши мотив, батьки можуть переорієнтувати по­ведінку дитини.

Пам’ятай! Виявляти негативні емоції — це природно.

Спілкування. Є багато методик і технік конструктивного спілкування. Найваж­ливіші «активне слухання» та «Я-повідомлення». Коли батьки засвоюють ці навич­ки, вони можуть довгий час підтримувати теплі стосунки з дитиною.

Пам’ятай!Відрізнятися від інших — природно.

Потреби. Знання про потреби дитини дає батькам можливість враховувати їх при розв’язанні проблемних ситуацій, тоді ди­тина може відчути себе захищеною.

Пам’ятай! Хотіти більше —це природно.

«Особливості виховання»

 

П.І.П. ________________________________________________________________________________________

Інструкція. Уважно прочитайте пропоновані запитання. Постарайтеся відповісти на них відвертими відповідями.

Питання

Отже, чи можете ви:

1. У будь-який момент залишити всі свої справи і зайнятися дити­ною?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

2. Порадитися з дитиною, незважаючи на її вік?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

3. Зізнатися дитині в помилці, зробленій стосовно неї?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу

4. Вибачитися перед дитиною у разі своєї неправоти?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

5. Опанувати себе і зберегти самовладання, навіть якщо вчинок дитини вивів вас із себе?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

6. Поставити себе на місце дитини?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу

7. Повірити хоча б на хвилину, що ви — добра фея (прекрасний принц)?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

8. Розповісти дитині повчальний випадок із дитинства, що показує вас у невигідному світлі? а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

9. Завжди утримуватися від вживання слів і висловів, які можуть ранити дитину?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу

10.  Пообіцяти дитині виконати її бажання за гарне поводження?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу

11. Виділити дитині один день, коли вона може робити, що забажає, і поводитися, як хоче, і ні в що не втручатися?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

12. Не прореагувати, якщо ваша дитина вдарила, грубо штовхнула чи просто незаслужено скривдила іншу дитину.

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

13. Устояти проти дитячих прохань і сліз, якщо впевнені, що це каприз, скороминуща примха?

а) можу і завжди так роблю;

б) можу, але не завжди так роблю;

в) не можу.

 


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *